Old Wizard

Reči koje su htele biti zapisane!

Pogled u nazad

leave a comment »

Pošto malo duži period nisam ništa napisao, napraviću mali presek stanja, pa onda nastaviti u, možda, drugačijem ritmu.

Dakle, prošla je Nova godina, i kao što je praksa obično se tada svode neki računi, prave se preseci stanja… a  ja ću napraviti osvrt na moj blog. Ovaj član će više značiti meni neko ikome od Vas, ali možda nekome i posluži ovo:

  • Prvi post  sam napisao 12.septembra 2007.god. – tada bez jasne vizije o čemu bih pisao, ali sam imao veliku želju da pišem, i jednostavno sam počeo… prenosio sam priče, citate i slike sa drugih krajeva Interneta. Danas mislim da bih mogao da imam i svoje autorske tekstove. Videćemo…
  • Od tada sam napisao ukupno 49 postova, dobio 28 komentara i otvorio 12 kategorija…
  • Od početka imam ukupno 11.395 poseta ovom blogu, gde je 29.avgusta 2008.god. bio rekord sa 120 poseta. Baš sam se obradovao tada tom podatku, ipak jedan mali blog bez reklame, za mene je to bilo nešto!
  • Najposećeniji tekst je „Pametne misli…“ sa ukupno 1.302 pogotka.

Written by OldWizard

28. februar 2009. u 13:27

Objavljeno u ostalo...

Ostavite odgovor

